C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

försov mig..suck

Publicerad 2009-06-29 11:10:16 i Allmänt,

Då denna helgen inte har bjudit på allt för mycket sömn så resulterade det i att jag försov mig imorse, vaknade hemma klockan nio och skulle varit på jobbet klockan åtta.. Slängde upp håret i en svans, på med lite mascara och solpuder, ryckte en yoghurt ur kylen och var senare på jobbet halv tio. Rätt bra jobbat ändå. Kanske har jag sovit ikapp några timmar nu, vilket behövdes!

I fredags skulle i alla fall jag och Hanna hänga på kvällen, men när jag kom hem åkte jag och Anna och badade först. Riktigt skönt i vattnet :) Blev kvar vid LH en bra stund och satt på stranden och torkade/skvallrade. Hanna åkte med Putte till Grums vid tio så då knallade vi i upp till David där de andra hade grillat och satt och drack på hans "uteservering" :P VId tolv åkte vi in till stan och gick in på Glada Ankan där vi avslutade kvällen efter några drinkar. Riktigt bra kväll även om det inte blev uteservering som jag var sugen på från början, men jag tror detta var bättre :) Efter typ ingen sömn alls åkte jag upp till min sommarstugan i värmen och spenderade hela dagen där med kära familia. HEm igen och sov en halvtimme innan jag bestämde mig för att hänga med till Skruvstadparken där Starboys spelade. Har aldrig varit där innan men det vart ungefär som jag väntat mig men det var en trevlig kväll som sträckte sig fram till klockan ett då pappa kom och hämtade oss. Träffade myckte folk som man inte sett sen amn gick ur nian, vilket börjar bli ett par år nu. Blev sommarstugan hela dagen även på söndag. Solade, badade och städade. Földe med syskonbarnen över till den övergivna stugan som ligger en bit från våran som vi har lurat i dem att det spökar i. Från början var de så kaxiga och ville dit men när vi väl nådde fram med båten var det andra toner. Stela av skräck gick de iland men ville inte stanna länge så vi rodde ganska snabbt tillbaka.. Haha.. Nej jag är inte en så hemsk faster som de låter nu ;D

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-06-29 22:28:51

Hahaha, jag gillar Davids uteservering :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-29 23:43:04

Haha det där var riktigt elakt ;P

Postat av: camilla

Publicerad 2009-06-30 08:42:56

Hanna: Ja jag gillar den också :) Servicen är dock lite sådär, mkt självbetjäning :P

Postat av: Anna

Publicerad 2009-06-30 23:06:00

Ja, visst var bilden snygg! En riktig pärla! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela