C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Fiskelycka

Publicerad 2009-06-10 08:34:48 i Allmänt,

Som det nämndes i tidigare inlägg så var jag på fisketävling igår kväll. Med tanke på hur länge jag hade mitt flöte i vattnet så var inte tre fiskar så illa. Men efter att ha tvingats krångla av den tredje stackars fisken av kroken så ville inte jag vara med mer.. Usch va äckligt det är! Stackars fiskar! Så det blev inte så mycket fiskat för min del ändå. Haha och en annan sak som hände var att en av båtbussarna kom förbi där vi stod och fiskade, och tror ni inte några i  båten tog kort på oss? haha lagomt fånig man kände sig då :P

Men hej vilket skit väder det är i Karlstad idag, solen som tittade fram igår är idag gömd bakom stora gråa moln. Jag och Annie ska åka ut till oljehamnen och hämta nya vattenprover (efter som vi tydligen hade tagit för lite igår när vi var där.. Trodde inte de krävdes så mycket för att göra lite prover men ack så fel man kan ha) Hoppas det är någorlunda uppehåll ialf!

I dag kommer Putte till Grums, trevligt trevligt.  



Behöver jag säga mer om vad jag tyckte?

          









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela