C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Äntligen Fredag

Publicerad 2009-06-18 09:04:54 i Allmänt,

Idag är det fredag, eller ja egentligen är det torsdag men jag tar det som en fredag eftersom det är veckans sista dag här på jobbet.  Har lite funderingar på om jag ska gå och träna på lunch eller om jag ska ge mig ut på stan och en tur till paviljongen och leta efter en midsommar klänning. Känns inte så moiverande bara eftersom man vet att man kommer få täcka över den med en tröja eftersom det inte lovas något kanon väder imorgon. Så kanske tar jag någon klänning jag har hemma.

Igår efter jobbet var i alla fall jag och pappa till golfbanan. Var en riktigt härlig 7håls runda. Nej vi gick inte en nio hålls som är standard utan vi skippade de två sista för att åka hem och få i oss lite mat. I vilket fall så sken solen och det var jätte varmt och skönt där ute. Det var i stort sett bara jag och pappa där. Måste säga att det är himla fint där nere vid vattnet. Runda gick bra för oss båda så vi åkte hem nöjda! Jag tog några kort vid golfbanan men eftersom kameran ligger hemma så kanske de kommer upp senare.. Måste ju visa min grymt snygga audiboll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela