C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

söndag

Publicerad 2009-07-05 13:09:37 i Allmänt,

Nu är det snart slut på helgen.. I fredags blev det utgång för mig och Hanna. Jäkligt kul hade vi :D började med vin på Hannas balkong tillsammans med Joanna, MArtin och Malin innan jag och Hanna stack vidare till arenas uteservering där vi fick dela bord med två roliga brudar. Kvällen´avslutades på ett galet varmt ankan där vi skakade lite rumpa, eller ja, rätt mkt skulle jag säga. Men kul hade vi!

Trist väder har kommit till Karlstad och det verkar som det ska stanna ett tag. Men man får väl ta tag i alla de där sakerna man inte orkar med när det är fint väder.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-07-08 17:44:26

Jajjemän, klart vi ska ses snart! =) Har tid i princip när som helst =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela