C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Uppe med tuppen, eller snarare före tuppen

Publicerad 2009-02-28 05:17:03 i Allmänt,

Nu ska jag precis åka in till Karlstad där bussen väntar på att ta oss till Trysil. Jag hoppas det kommer bli en toppen dag, Fick mezz av Hanna inatt och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var ett dugg besviken. Men men inget att göra åt nu men det är ganska typsikt faktiskt. Det är nog det som gör det ännu mer surt.

Nu måste jag skynda ialf, maten är packad och skidorna står redo så det är bara jag som fattas ;)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-02-28 12:17:41

Ha jättekul i Trysil nu :D

Postat av: Anna

Publicerad 2009-02-28 12:21:03

o grattis på namnsdagen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela