C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Toppen

Publicerad 2009-02-27 08:47:36 i Allmänt,

Igår hade jag verkligen en toppenkväll!! Började ju med fika tillsammans med H och M. Vi hamnade på Café T istället för Waynes då utbudet av ätbart var bättre där. Mumsade i oss både bagel, kladdkaka och morotskaka. Fick massa roliga nyheter också! Klockan sex fick jag lämna dem för att möta upp Hanna i mitticity för att åka till hockeyn. Och shit va roligt vi hade! :D Haha stod och härja och tjata och hade det verkligen kanoner.. Drev om allt hela tiden, och inte slutade det när matchen var slut utan det fortsatte när vi skulle köa ut från parkeringen. Hanna är ju min "kartläsare" och har som vana att alltid kommentera hur andra bilar kör och ska köra..:P Hem kom vi och jag somnade skönt så skönt! Tack för en kanon kväll vännen, hoppas det inte dröjer till nästa gång!!  

Färjestad vann matchen också ska jag tillägga och har nu vunnit serien. Tur dom har Jonas i mål, och Lee Goren på plan. Fattar inte hur Jonas lyckas ta alla puckar och hur Goren kan få det att se så enkelt ut att göra mål. Sjukt bra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela