C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Snygg kock sökes?

Publicerad 2009-02-12 11:22:33 i Allmänt,

Jag har hittat ett recept på muffins som låter så himla goda som jag funderar på om jag ska försöka mig på. Men alla som känner mig vet att jag är råkass på allt som har med hemmasysslor att göra. Kanske borde göra ett försök att lära mig, Iofs är jag rätt grym på städ och tvättning, så det är mest i köket jag är helt kass. Men hey, vem har sagt att det inte finns snygga kockar man kan gifta sig med ;)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-02-12 12:24:42

Det har ja :D Jättekul verkligen! Ja allt tar sin tid men vi vill se bilder snart ;D

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-02-15 22:25:58

Hahaha... I know you. Och ja, jag tror du behöver en kock ;) Och om du inte kan vänta så kanske du ska be din mamma om hjälp ;) Hehehe, nee då...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela