C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Sjukling

Publicerad 2009-02-04 19:16:17 i Allmänt,

Idag smet jag iväg en snabbis från jobbet till Ur&Penn och köpte mig en JETSET klocka.. Köpte en som är brun och guldig, jag är verkligen super nöjd :D VAr iväg till mat&muffins på lunchen och käkade en jätte god pasta rätt, synd bara att det var en liten portion. När man ser mig kan man inte tro jag äter så mkt som jag faktiskt gör.. Hatar när man är ute på lunch och får såndär "bebisportioner"´. När jag kom tillbaka till kontoret efter lunch kände jag mig verkligen hängig så jag åkte tillbaka till stan och tog bussen hem, har legat här i soffan sedan dess.  Blir troligen hemma imorn med för jag har jätte ont i halsen och orkar knappt gå från soffan.. Men de är ju såå tråkigt att vara sjuk! Ikväll blir det "MAde in Sweden" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela