C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Måndag-tisdag

Publicerad 2009-02-24 18:40:16 i Allmänt,

Min lillkusin ringde mig igår och frågade om han fick komma och sova över så vi spenderade kvällen i tvssoffan framför hockeyn med en påse chips.. Färjestad vann med 4-3.. Vi trodde de skulle vinna lätt men Rögle gjorde tre mål i sista perioden.. Sista målet kom när det var 1 sekund kvar, snacka om tur, eller otur för FBK. De vann ialf förlängningen så det var ju bra.

Annars idag är det ju fettisdagen, På jobbet hade de bjudit på semlor hela dagen men jag som inte tycker om mandelmassa avstod. Köpte ialf med en semla hem till mamma efter jobbet, snäll som man är.

Har även klarat av kursen jag skrev om förra veckan, det gick bra.. trots att det var på engelska :P Hackade mig fram med min svengelska :)

Men nu ska jag åka iväg och släppa smurfen så han får springa av sig!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-24 22:54:05

Det känns ganska skönt faktiskt att veta att jag inte är den enda som avstår semlorna pga mandelmassan ;D

Postat av: camilla

Publicerad 2009-02-25 10:06:14

haha ja man brukar vara rätt ensam om att inte vilja ha semla annars ;P

Postat av: Putte

Publicerad 2009-02-25 11:25:30

Semlor är väl helt ok? :D o jävlar va gött de är o läsa din blogg förresten, låter inte så jobbigt o dra hem o slänga sig framför tvn o hockey ena dan o nästa bli bjuden på semlor. Vissa har det bra du! ;)

Postat av: camilla

Publicerad 2009-02-25 13:59:40

haha jag har inte ett sådant glidarliv som du tror.. Men man måste ju få ta igen sig efter en hård dag på jobbet.. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela