C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Lunchspaning

Publicerad 2009-02-12 15:33:25 i Allmänt,

Jag och Johanna var gick in till stan på lunchen och lunchade på Waynes i mitticity. Båda konstaterade vad skönt det är att komma ut på lunchen och bara glo på folk. Vi kunde ju inte låta bli att ta en liten sväng in och ut på vissa affärer. Hittade en del fint på Akazia men jag köpte inget. Planerar för tillfället att dra in på mitt klädshoppande, vi får väl se hur det går. Jag hittade ialf en jacka (för en vårjacka måste man ju faktiskt ha) på "Sofias Garderob" som jag tyckte var tiktigt snygg, men den var svart.. Det är kanske lite tråkigt?!? JAg får fundera på det en stund.

Nej nu måste jag gå och köpa mig en lakritsklubba, det är det enda godiset som är kvar sedan vi köpte in nytt godis till kontoret. Och nu blir det inget mer för chefen har bestämt att godis ingår inte i "Hälsa 2009". Jag som är världens godisgris sörjer lite men är glad sålänge det finns klubbor kvar. Bäst att passa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela