C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Jag är inte bitter.. eller??

Publicerad 2009-02-25 21:32:44 i Allmänt,

Blev en mysig fika och tur på stan med Hanna idag. Efter viss besvikelse slog jag mig ner vid Waynes med Hanna, efter ha missat något på stan då jag kom typ fem minuter senare än jag hade önskat.. Men återigen Hanna Jag är inte bitter alls.. Var vilket fall somhelst kanon att sitta och smutta på en varsin chailatte och bara snacka!

Imorgon blir det fika med Maria och Helena efter jobbet, planera lite för trysilresan på lördag..Efter det ska jag möta upp Hanna och vi ska dra på hockeyn.. sista hemma nu innan slutspelet! Hoppas på vinst :)

Nu kallar duschen på mig, har precis varit ute med smurfen på promenad. Sitter vid min bärbara datorn så det blir inga bilder tyvärr.




Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-02-26 15:44:21

Haha, nej du är inte bitter va ;) Men idag kanske det blir andra bullar :D Vi får hoppas!! Syns snart..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela