C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Fredag

Publicerad 2009-02-27 18:38:54 i Allmänt,

Tog en tur på stan efter jobbet och fick tag i det jag var ute efter, och endast det jag var ute efter, ett par skidhandskar. Bruna som kommer matcha min skiddress kanon :) Hittade verkligen inget annat. Vill verkligen ha lite nya kläder men jag har inte hittat något på sista tiden.. Imorgon måste jag gå upp super tidigt för bussen går klockan sex ifrån Karlstad. Får försöka gå upp vid 04.30.. snacka om att jag kommer vara trött. Är väl tillbaka i Karlstad runt åtta halv nio. Kom på nu att jag har batteriet till min kamera hemma hos Hanna, så jag kommer inte kunna ta ett enda kort.. Gud va tråkigt.



Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-02-27 18:57:34

Jaha ja välkommen upp i mina tider ;D Synd att ja i nte kunde fölka med på stan :/ men de blir fler gånger :D Tänkte ju fråga dig om vi skulle se m.festivalen imorn så kom ja på att du ska till trysil. attans! ha så jättekul iaf :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela