C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Upp, och sen ner igen..

Publicerad 2009-12-17 18:37:09 i Allmänt,

Jag har på sista tiden känt mig lite hängig, vilket har resulterat i att jag har gått ner lite i vikt, vilket innebär att jag känenr mig ännu mera hängig. Blir så ledsen när jag ser det även om jag säkert kommer gå upp det igen men det känns lika jobbigt varje gång man blir lite sliten och man går ner. Det är säkert ingen annan som ser det men jag vet det själv och det känns så j*kla trist :( Även träningen har varit grymt tung sista tiden, vilket troligen beror på att jag inte har ork, så jag funderar på att ta julledigt. Ialf efter nästa vecka.

En bra sak är att jag i stort sett är klar med alla mina julklappar så jag kan fixa det som är kvar någon lunch. Ska bli super mysigt med jul och ingen är gladare än jag att snön har kommit! :)En vit jul skulle ju vara drömmen! Sen blir det några dagars ledighet i mellandagarna och det kommer bli underbart!



Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-12-17 20:48:09

Usch, inge rolig att du varit depp! Hoppas allt är bra nu, julen är ju snart här. ;D Vi får ses snart!

Postat av: Anna

Publicerad 2009-12-17 23:03:49

men då :/ det lät ju inte vidare! Hur av dig om du vill prata :) Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela