C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Välkommen

Publicerad 2009-04-06 20:05:55 i Allmänt,

Shit då var den här, allergin. Ögonen rinner och näsan gör det samma. Har suttit och nyst hela dagen på jobbet. Man blir helt täppt i hela huvudet. Kom ialf in till stan och köpte allergitabletter så jag hoppas de blir något bättre imorgon. Och vilket väder solstaden Karlstad bjöd på idag :D Imorgon ska jag och Putte på hockeyn :D kommer bli himla kul, synd det inte är "guldmatchen" på onsdag. hehe Det bär även iväg till tandläkaren så jag får se vad de säger om den där jädrans tanden.

Nu ska jag krypa ner i baddet och tycka synd om mig själv som är tät i skallen :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela