C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Helgen V17

Publicerad 2009-04-27 15:35:33 i Allmänt,

Nu var det sådär längesedan jag skrev igen.. sorry för det men motivationen har inte funnits så. Ännu en lugn helg har passerat förbi i snabbt tempo. Firade in helgen med grillning och lite vin i Skattkärr av alla ställen hemma hos Susanna, eller ja, rättare sagt hos Niklas men. De bjöd på mat, potatisgratäng och frillad fläskfile. Super gott! Var en trevlig kväll som avrundades runt tolv då pappa var snäll och kom och hämtade mig. Lördag borde jag gått upp och varit med på golfklubbens fick innebär krattning av alla fairways och och mer där till men pappa fick åka själv för jag orkade inte.  Pallrade mig iallafall ur sängen och åkte in till stan. Först en sväng förbi kontoret där klantiga jag hade glömt mobilen när jag gick hem dagen innan. Sen åkte jag vidare till folkracebanan och kollade lite när brosan körde. Och jag ska inte ens nämna irritationen på gruppen med folk som stod bakom mig med sina galna hundar som gång på gång ville anfalla min lilla smur. Dum som han är så trodde han att de ville leka med han.. haha. Senare på kvällen körde jag och pappa in tv:n och glasskåpet och lite mer grejer till lägenheten och det känns somd et börjar bli liiite mer ordning.. Fattas fortfarande mattor och några lampor men det ska allt bli ordning. Fick även om min nya spegel som jag tycker är så fin! Låg hemma på kvällen och kollade på Robinson, Rocky och även lite The Hills. Älskar verkligen The Hills och The City, vilka kanon serier, inte bättre än DH och Gossip girl men de kan man kanske inte begära.

Blev även lite kalas för min kusin som fyllt år på söndagen. Hon fick en digitalfotoram, aldrig sett någon "igång" förut men det var snyggt att ha i hyllan, inget jag skulle lägga pengar på kanske men om jag fick en ;) haha

Inte länge kvar innan hemgång nu, skönt.. Borde gå en lååång promenad i detta varckra väder som vi bjuds på idag!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-04-27 18:43:56

Nu är jag jättesugen på att se hur det har blivit i lägenheten!! Ska vi ta en glass, promenad och titt på onsdag kanske? =) Om vädret tillåter då såklart.. Jag vet en jävligt bra tur vi kan ta då :D Haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela