C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Svenska mästarna färjestad!!!!!!

Publicerad 2009-04-12 22:09:45 i Allmänt,

Hej!

Det var ett tag sen jag var här sist men nu är det dags igen. Sitter och väntar på att Putte ska komma med film, Sex drive, hoppas den är rolig för det behöver jag, känns som jag har vårdepression eller något, allmänt nere helt enkelt.

Det har ialf hänt en del sen sist, Färjestad vann SM-guld i onsdags vilket firades med dunder och brak i Karlstad city på kvällen/natten, folk hängde i lyckstolpar och härjade allmänt :P På torsdagen var det dags för grabbarna att bli grattade på torget och det var en hel del folk som var där. Riktigt kul :) Firandet har fortsatt hela helgen här i Karlstad.


En dag ledigt kvar  nu, hur ska man spendera den då? Time will tell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela