C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Snabb update

Publicerad 2009-04-23 08:47:13 i Allmänt,

Imorse när jag vaknade upp var jag nästan säker på att det var fredag men insåg ganska snart att det faktiskt bara är torsdag. Solen lyser och det var varmt när jag kom ut imorse för att åka till jobbet, så jag, Maria och Helena har planerat in en lunch tillsammans på någon uteservering i solen inne i centrum. Hoppas bara att solen håller sig framme så länge. Jag och Hanna satt faktiskt ute i solen och käkade igår och det var hur skönt som helst. Ska även köpa en bebispresent till en kollega här på jobbet som fått en lite son..När det blir av vet jag inte men någon gång under dagen ialf. Och idag kommer min nya tv!! En Sansung 40" blev det tillslut. Nu måste jag bara ha tag i en snygg TV-bänk. JAg har faktiskt inte sett någon jag fastnat för men jag får ge mig ut och leta. Den här helgen ska jag nog viga åt att inreda mer i lägenheten.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-04-23 12:27:05

Inreda i DIN lägenhet kanske? :P Haha..

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-04-23 23:19:42

Bra, då kan ni bjuda mig på middag flera dar i veckan ju.. Vad trevligt! =) När ska ni gänga er då? :D :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela