C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Regn

Publicerad 2009-04-08 14:33:55 i Allmänt,

Träffade Maria och Helena på Melkers för lunch. Honungsmarinerad lax med dill potatis, och gud så gott det var, kanon lunch :) In på mitt i city och köpte concealer och fonudation som var slut, billigt det där..:S Det slank även ner en tshirt i en påse från vila. Jag har dock inte prövat den än så vi får se om det är en keeper. Träffade på fikargänget på Waynes i mitticity också, skräll? haha Men tusan vad det regnade när jag skulle tillbaka till jobbet, Sprang hela vägen tillbaka (som om de skulle hjälpa) för jag var ändå dränkt som en katt när jag kom in. Haha Madde frågade om jag hade varit och tränat men nej jag hade blivit duschad av naturen. Är inte regnvatten bra för håret btw?? :P

och shit vilken spännande match det var igår i LLA.Inge dåligt tryck heller :D Skit kul match speciellt när färjestad vann och har chans att bärga guldet till Karlstad redan ikväll!! Håller tummarna för guldfest på torget imorgon! Vore grymt.

Måste sprina på fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela