C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Karlstads nya radio - Sveriges bästa radiokanal?

Publicerad 2009-04-16 10:15:00 i Allmänt,

Åååh nu kom Imagine med John LennonKarlstads nya radio (smygreklam) , älskar den låten, så otroligt fin! Karlstads nya radio skulle kunna vara Sveriges bästa radiokanal! Där blandar de låtar precis hur som och jag älskar det för jag är en allätare, eller kanske alllyssnare när det gäller musik så det funkar perfa för mig!

och nu bjuder de på lite Rednex..

Ni som inte bor i  Karlstad kan alltid klicka in er på deras hemsida och lyssna över webben - knradio.se




 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-04-16 11:17:52

Ja visst är den radiokanalen grym :D Ja bio låter trevligt! Bara inte på fredag för då ska fredrik till johan o sova över.. men annars kan jag :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-04-16 12:54:59

Den var grymt bra! Ser att du och Anna planerar, jag hoppas det är den ni ska se ;) Haha, just det.. MEn jag kan städa DIN lägenhet ist då! :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-16 21:04:42

Ja inte skulle jag vilja byta med henne direkt =( Bland det värsta jag kan tänka mig iaf..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela