C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Bloggtoppen

Publicerad 2009-04-23 16:06:51 i Allmänt,

Häromdagen när jag surfade runt i cyberspace hittade jag en sida som listade olika bloggar och jag upptäckte till min förtjusning att Anna var med på listan över mest besökta privata bloggarna. Super kul tycker jag, kolla in själva HÄR! Tycker själv om hennes blogg jätte mycket, och inte bara för att hon är en av mina bästa vänner utanför hon har en riktig måbra blogg med mycket bilder och lagomt av allt! Missa inte att klicka in och kolla!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-04-23 16:52:28

men naaaaw (L) TACK så mycket vännen! Detta gjorde mig glad (och inpirerad att skriva mer ;))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela