C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Allt, och ingenting

Publicerad 2009-04-17 09:10:05 i Allmänt,

En ny helg närmar sig och jag ska bara ta det lungt. Det ska faktiskt bli riktigt skönt. Visst har jag lite saker inplanerat även denna helgen. Imorgon lördag ska jag på bio med Anna, En shopoholics bekännelse, inte det minsta brudigt men jag tror och hoppas att det är en feelgood film. Skulle verkligen vilja se Fast and Furios också men det verkar som varenda kotte redan har sett den. Kanske lyckas jag dra med mig Anna på den med. :) Blir lite käk innan filmen också så man hinner snacka lite. Sen ska jag försöka pyssla lite i lägenheten så jag kommer iordning någon gång. Det har varit mycket sista tiden så det har helt enkelt inte hunnits med men nu kanske? Mia är hemma från gbg så jag hoppas vi hinner ses en liten sväng, kanske blir det ikväll.

Från det ena till något helt annat.. Jag skulle verkligen vilja ha ett par nya slitna jeans. Jag har ett par men skulle vilja ha ett par i något ljusare tvätt och i stuprörsmodell.  De andra jag har är ett par gamla Diesel men hey, de funkar nu igen så det är inte fel, de sitter nästan bättre nu än när jag köpte dem, då jag tror tom jag har ökat något kilo, nice! Ett par nya skor skulle inte sitta fel heller och lite färgglada toppar till jeansen. Jag ska faktiskt ner för lite spaning på stan under lunchen (och då menar jag spaning på kläder om någon trodde något annat ;) ) så kankse får något följa med mig hem denna fredag.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela