C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Tråksöndag

Publicerad 2008-09-21 18:29:44 i Allmänt,

Usch vad söndagar kan vara tråkiga.. jag får aldrig något gjort.. Har iofs varit till stan en sväng och inhandlat en tröja och en polo på Gina men roligare än så har jag inte haft det idag.. hehe :P

Försöker bestämma mig om jag ska ge mitt "bruna" hår en chans till eller om jag ska gå iväg till frisören och göra mer blonda slingor, kanske lite guldiga också.. Håret är ju inte jätte mörkt nu men bra mkt mörkare än vad jag har haft det och jag gillade det blonda bättre.. Så har jag kollat på gossip girl och när jag såg Blake Livelys ljusa hår ville jag bara springa iväg till frisören NU! Dock har ju inte jag så fint lockigt som hon har men jag önskar verkligen jag hade det..

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-09-22 15:32:46

Ja, tänk va man kan göra med några miljoner på kontot;)

Postat av: Emma

Publicerad 2008-09-23 09:42:59

Håller helt med dig=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela