C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Sista kvällen tillsammans

Publicerad 2008-09-01 20:29:25 i Allmänt,

Imorgon efter jobbet ska jag hem till Susanna och äta lite mat och se på Arn.. Ska bli mys! :) Absolut sista gången vi ses på jätte jätte länge nu :( För på onsdag sticker jag till Rhodos och när jag kommer hem har hon redan åkt till Australien.. Vet ju inte när hon kommer hem men troligen tidigast i slutet av januari.. Känns inte alls roligt att hon ska åka :( Men jag hoppas verkligen hon får det jätte bra, även om det blir ensamt här hemma!!

Måste säga att det var skönt att vi kom iväg på kickoffen i helgen med jobbet för nu känns det roligare med jobbet igen :D

Men nu ska jag packa min väska så det är klart eftersom jag inte hinner imorgon.. Grekland, här kommer vi :D :D :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela