C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Jag..

Publicerad 2008-09-11 21:07:49 i Allmänt,


  • är hemma i Sverige efter en underbar vecka på Rhodos med massor av sol och bad
  • är ledsen för att Susanna har åkt till Australien och kommer inte hem förrän i januari :(
  • glad för att på lördag ska jag träffa Anna som det kändes som hundra år sen man såg..
  • var lite brun men det kändes som all färg bara rann av mig när jag kom ut från Arlanda
  • har fått en dunderförkylning som tack för att jag kom hem till Sverige
  • glad för att min älsklings Jappo mår bättre igen :D
  • ska på afterwork imorgon med Hanna och co
  • måste inhandla massor av nya höstkläder.. Sugen Anna? ;)
  • har lovat min brosdotter att vi ska gå på bio snart, vilket är en perfekt anledning till att själv få smita in på barnbion :D
  • har planer på att ladda upp lite kort från Rhodos när orken kommer
  • har en hel höst framför mig emd massa jobb och jobb
  • är i behov av nya stövlar
  • älskar låten Perfect med simple plan som glöms bort ibland men den är alltid lika bra
  • ska hoppa in i duschen nu...:P






Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-09-11 21:20:21

jag är alltid sugen på shopping ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela