C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Icebox

Publicerad 2008-09-24 18:47:20 i Allmänt,

Har varit genomfrusen hela dagen idag.. Tur man hade extra sockor och tröja med sig till jobbet ialf.. Maria tyckte jag såg lite sliten ut men jag orkade inte åka hem heller så jag härdade ut.. Ska snart tappa upp ett varmt bad och hoppas jag får upp värmen efter det.. Skulle vilja se en riktigt bra "Må-bra" film ikväll.. Någon som har något bra tips? :) Har ju tyvärr inga mer Gossip girl avsnitt att kolla på nu..



Gammal bild på oss i Ungern


Det är bra drygt nu när Susanna inte är hemma.. Känns rätt ensamt kan jag lova :( Är så mkt småsaker jag vill berätta men som känns helt värdelösa att skriva i mail.. Måste ta tag i träningen också men de är inte heller så kul sj.. Men snart är det januari va? Eller hur var de nu?
 

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2008-09-25 04:13:46

"Under Toscanas sol" med Diane Lane....helt underbar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela