C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Ensam, men ändå inte..

Publicerad 2008-09-28 21:01:16 i Allmänt,

Ibland kan man känna sig väldigt ensam.. ialf jag och jag tror nog många vet vad jag menar... Även om man träffar folk hela tiden och hänger med folk så är det som något fattas.. man känner sig helt enkelt ensam trots att man inte är det.. Ingen rolig känsla då man inte riktigt kan förklara hur man känner och man vet inte sj vad man ska göra åt det.. Usch jag hatar det...



Får bli en bio och hockeyhöst detta då, eller vad trro du HAnna? Lite ljus..

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2008-09-29 01:35:33

i know the feeling. men vi ska bota denna med, precis som du säger - bio och hockey. kommer inte ens märka att vi är ensamna ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela