C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Long time ago..

Publicerad 2008-10-11 14:50:11 i Allmänt,

Tänkte försök mig på ett inlägg nu, det var ju rätt längesedan.. Skönt med lördag idag ialf.. Igår blev det en liten utgång för mig..  hade möte sista timmen på jobbet och slutade halv fem så jag skyndade ig hem, duschade och hoppade i nya kläder för klockan sex kom David och co och hämtade mig så det bar iväg tillbaka in till stan.. Var Rydell och Quick på Bmb så där var vi fram till nio innan vi gick till Gåård men jag var inte kvar där så länge.. Gick vidare till Joanna istället.. :) Var trevligt och klockan ett kom vi iväg till koriander men där var det väl inte jätte kul så jag och Hanna,(som hade strålat samman med oss på koriander)  gick  och delade på en kycklingtallrik istället... Mmm va gott :D


Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, blir ialf lugnt.. (vad jag har planerat än ialf :P) Och i torsdags var jag och mammi faktiskt på hockey.. färjestad förlorade.. igen.. och igår var mamma och kollade in en lägenhet åt mig som ligger i Viken.. Jag kunde inte åka sj då visningen var mitt i mötet..:S SXka höra av mig om den på måndag.. Den var rätt stor ialf , 69kvm.. Men jag sa fundera :)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-10-11 15:00:58

Men va kul med lägenhet :) Hoppas det går bra! Vore kul om du också bodde i stan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela