C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Finns inte ord för hur mycket jag saknar dig..

Publicerad 2008-10-02 21:01:34 i Allmänt,

Idag har min älsklings Jappo somnat in.. Finns inget att skriva.. helt tomt.. Allt är bara så tungt.. Fattar inte hur vi ska klara oss utan honom här hemma.. Världens bästa var han!!!! Var så hemskt att se han ligga där och veta att det fanns inget man kunde göra för att hjälpa honom.. Han som alltid funnit här, i hela mitt liv och nu är han inte här.. Lillen... 





<3
 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-10-02 21:35:32

Finaste killen! Jag finns här, alltid <3

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-10-03 01:04:56

Tänker på er.. (F)

Postat av: Janni

Publicerad 2008-10-03 12:35:33

Vet hur det känns.

Familjens ena hund, Iza, somnade in i påskas, och det var så fruktansvärt jobbigt och sorgligt.

Tänker fortfarande på henne varje dag..



Skickar en tanke från oss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela