C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Afterwork med Metso

Publicerad 2008-10-18 15:05:30 i Allmänt,

Igår efter jobbet blev det en liten Afterwork.. Vi hade bokat bord och bowling på Scoore..:) KOm dit vid fem och började med att käka mat och sen vid sju var det dags för bowling.. var riktigt trevligt :) Begav oss vidare till Koriander sen för lite drinkar och tjat men jag valde att avsluta min kväll tidigt så jag tog elva bussen hem, men det var en del folk kvar ialf.. Hade kunnat tänkt mig att stannat lite längre men nästa buss gick inte förän vid två och jag orkade inte fixa skjuts heller.. Men vad jag avskyr att åka buss hem på kvällarna.. Tänk att det alltid ska va med massa dårar som inte inser att de borde ha växt upp för längesedan och att det inte är coolt att dricka Norrlandsguld på bussen klockan elva en fredagkcäll när man är 20 år och äldre.. De hanna, är fucking unbelieveble..:P haha.. Men hem kom jag och somnade såå skönt så efter lite snack i telefonen men Putte.. Och idag händer vad??

Är förövrigt helt kär i en hund på blocket.. ------>http://www.blocket.se/vi/18477801.htm?ca=7_s

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela