C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

LillaSmurf

Publicerad 2008-11-05 21:47:44 i Allmänt,

Idag var jag tvungen att ta ledigt några timmar på förmiddagen på det fanns ingen som kunde passa Smurf.( ny vovven i familjen) Passade egentligen inte så bra idag eftersom jag hade Lisan med mig på prao idag men jag tror inte det gjorde henne så mkt.. Vi gick en lång promenad i solen borta vid Löfbergs Lila Arena.. Var jätte skönt och det var flera gamla tanter och farbröder som stannade och pratade med oss (läs smurf :P) Efter det åkte vi hem till Anna eftersom hon inte hade träffat honom innan.. Men hennes hundar tyckte inte så mkt om smurfen :/ Eller Theo verkade inte ha så mkt emot honom men Milton där emot..Han var arg på honom hela tiden..

Efter några timmar med Smurf och Lisa på förmiddagen åkte vi och käkade pizza innan hon skulle vidare till FB och vara med pappa resten av dagen, var nog roligare än att hänga med mig på Metso skulle jag tro..:) OCh imorn ska vi ha 10-års jubileum med FB och kunder.. hoppas det blir roligt :)


Har mailat med Susanna idag igen, är så roligt att få från henne :) Att man skriver och berättar hela tiden.. KÄnns som det var igår vi sågs men det är hela två månader (!) längtar verkligen tills hon kommer tillbaka hem.. Får inte ens någon ordning på min träning nu när vi inte kan träna tillsammans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela