C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Latmask? Va? Jag?

Publicerad 2008-11-20 19:26:24 i Allmänt,

Jag vet inte vad det har blivit med mig, motivationen till att hoppa upp på en spinningcykel, eller gå in i en sal för att köra Bodypump är helt borta.. Vet inte var jag gjort av den men jag letar som en tok överallt men den finns där inte.. Så vad gör man..?? Usch jag måste verkligen ta tag i det.. Det är katastrof.. Susanna kom hem, jag behöver dej..:P


Annars då, vädret är fint, bilen går bra? Nej men allvarligt talat så är det lugnt, livet går sin lilla gång, och jag går mest med kan man säga.. men nu har jag ialf två julfester att se fram emot och det ska bli mys.. Den första är den 5:e december på FB kontoret och den andra är den 18:e december på munken med Metso gänget.. Jag älskar verkligen julmat ( men mammas är överlägset bäst) Jag kan gå och ta mer hur många gånger som helst.. Julen är den absolut bästa högtiden.. Även om min kära familj iår har bestämt att ändra på julen.. Jag har under de 21åren jag levt ALLTID firat jul hemma med mammas mat och pappas köttbullar och allt vad det innebär men iår, då har DE bestämt att vi ska fira hos min bror.. Jag protesterade såklart direkt när mamma ens nämnde det.. Jag fick till svar "Camilla, jag visste att du skulle bli så, men det kan väl inte spela så stor roll" Men jo kära mamma det kan det visst.. Sur och nerröstad får jag väl lov att åka med till min bror, för jag kan ju inte fira jul sj hemma! Eller kan man det?!? Vad blir det nästa gång? Ingen Kalle Anka kanske? Men jag är inte bitter. Nästa år ska jag ta tillbaka julen hem till Mamma och Pappas hus.. och jag VET att det är fler i denna familjen/släkten som tycker som jag men inte säger det..




Härlig jul hemma, som det ska vara :)



Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela