C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Girls night out

Publicerad 2008-05-24 20:38:04 i Allmänt,

Utgång blev det igår.. Började med förfest hos Hanna, var jag, hanna och Joanna först men sen joinade även Elin och Julia.. Taxi in till stan sen trippade vi till koriander.. rätt okej med folk men hände inte så mkt spännande.. Haha kvällen höjdpunt måste ju varit när Hanna trillade på rumpan utanför taxin, eller dansen hon bjöd på inne på D&N, juryn överväger fortfarande.. haha så skön är hon.:D
 
Funderar på att dra mig mot Karlstad, David och co skulle på uteservering så jag åker kanske in en tur.. dock nyktert.. Glömde ju mitt smink och grejer hos Hanna så jag måste kila upp till henne och hämta det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela