C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Finally friday

Publicerad 2008-05-17 16:01:32 i Allmänt,

igår lunchade jag med en försovd Hanna på lunchen.. vi skulle mötas i stan vid tolv men när jag ringde henne hade typ vaknat..:P Men Fontana blev det och en varsin Hawaii..en liten tur på stan tog vi också men sen skulle jag tillbaka till jobbet och hon mötte upp Julia..

Efter jobbet skulle jag och Mia äta tillsammans och jag lovade jag skulle ringa när jag kom till stan, men självklart så låg telias nät nere så det gick inte ringa och inte mezza och det rä ju synd att säga att Karlstad city kryllar av telefonkioskar..:P Sprang genom mitticity där det var fullt av gapande småtjejer som väntade på idol-Ola :P Men jag fann ialf en kiosk så jag kunde ringa Mia.. lite sent men ialf.. Man blir helt handikappad utan mobil ju.. Vadå goddag I-landsproblem :P Efter många om och men hamnade vi ialf på Walfrids.. maten var väl sådär emn de var ju trevligt sällskap ialf..:) Tog en sväng förbi månen, sa hej till Hanna och Julia, satt och pratade mest..  Vi blev inte långvariga där inte.. Efter det åkte vi hem till anna en tur och sa hej :)

Var hemma vid halv elva och då bänkade jag mig i soffan och kollade hockey med mamma och pappa.. David kom´förbi och kollade hockeyn också... Om de är någon som har missat det så förlorade Sverige och ska spela bronsmatch ikväll mot Finland.. Hoppas på vinst :)


For tillbaka in till stan vid två för att hämta broder.. Och visst lyckades vi få emd honom hem, efter många om och men :P Träffade på Hanna och Joanna också på D&N.. :)

Härligt med snö imorse :P


image133


MIn 14-åriga kärlek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela