C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Myskväll hos Mia med hockey och mera..

Publicerad 2008-03-25 20:50:42 i Allmänt,

Hockeväll hos Mia var det som stod på mitt schema igår så jag åkte hem till henne vid sex.. Vi for iväg och inhandlade lite snacks och pizza till matchen.. Mia bjöd på pizza igår så nu väntar jag på att hon ska komma till mig så jag får bjuda igen :) Ja och matchen då, vad ska man säga.. synd att dom förlorade men jag tror på dom imorn ;) FBK! Det var ialf pizza, dricka, godis och chips som käkades rätt flitigt.. hehe Vi såg även Wallander, har sett den förut men mindes inte vad den handlade om så...  Efter det blev det prat, prat och ännu mera prat ända in på natten..:) Somnade någon gång runt tre.. :P När jag vaknade imorse och skulle upp till jobbet hade Mia gjort iordning frukost, gullig som hon är...:D Var en kanon mysig kväll!

Den här veckan blir det kurs för mig hela veckan på KTC.. skönt med lite kortare dagar...;) hehe Hann tom med halv fem träningen idag så det var perfa... och på lördag är det 20års kalas hos Julia och present måste inhandlat, även en ny outfit..:) Löning på torsdag ju..:D gött gött!

Men nu är det våffeldags... :D

image110




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela