C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Freaky friday

Publicerad 2008-03-28 23:26:40 i Allmänt,

Kursen är avslutad nu och det känns rätt bra att få komma tillbaka till jobbet.. Blev ialf en liten sväng till kontoret på eftermiddagen för att äta avkedstårta med Jens som slutade idag.. Ingen roligt att han skulle sluta men hoppas det blir bra på nya jobbet ialf...:) Chefen frågade mig om jag ville gå på hockeyn och eftersom jag ändå hade tänkt se matchen på tv så tackade jag ja till en biljett... Så jag hängde med Susanna och hennes kompisar en sväng til BMB för lite after work innan det var hockeytime.. Träffade både hanna och Julia där så det var nice :)  OCh imorn blir det fest hos Julia.. tror det blir skoj ja.. år se om det blir nöjes eller BMB då :)

Hockeyn ialf, Färjestad vann med 4-1.. så jävla gött.. hoppas på vinst på söndag med nu då! Och när vi skulle åka därifrån såg vi några färjestadfans som sprang efter linköpings buss och kastade snöbollar och spottade.. Liksom hallå, vad är det för fel på folk.. Sådana som dom borde inte gå på hockey utan sitta hemma och kolla.. Man får ju fan skämmas för hela Karlstad.. så jäkla omoget... och färjestad hade ju t om vunnit...:S Vilka jävla idioter..

Sova snart blir det för min del, är skit trött.. känns som jag har härjat runt hela dagen, vilket jag iofs har gjort och imorn kommer det inte bli bättre för då blir det stan med Hanna på dagen och sen kalas på kvällen med utgång.. Söndag känns som det kommer bli en riktig tjockisdag... Skulle behöva träna men det får vi att se..:P

image111 

























Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela