C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Sex and the city

Publicerad 2008-06-24 22:04:40 i Allmänt,

Igår var vi  på sex and the city :D Var jag och "anna" gänget..haha d.v.s Hanna, Anna, Joanna och Anna.. Var hemma hos Joanna och käkade thaimat först innan vi traskade in mot filmstaden och mötte upp Anna.. VAr en kanon film :D dock är nog serie lite vassare..;)







Golf efter jobbet blev det idag, gick inte så bra har jag hört :P Och imorn blir det Sommar Plaza med Hanna och Joanna :D ska bli så jädrans skoj, dock är det jobb för både mig och Hanna på torsdag men de får man leva med.. 
 

                                                                         




*

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-06-30 17:36:14

blir med wii fit de :D har legat på latsidan ett tag men de ska ändras på :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela