C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Jag är åter tillbaka :P

Publicerad 2008-07-07 21:49:26 i Allmänt,

Dags för ett nytt inlägg här i bloggen men de är ingen idé att jag säger att jag ska skärpa mig för om jag känner mig sj rätt kan det nog dröja innan nästa inlägg kommer, men håll till godo :P

Nu är det ialf bara två, kanske tre dagar kvar till semester :D Ska bli så skönt, ska vara ledig i tre långa veckor sen ska jag jobba sen sticker jag och Hanna utomlands en vecka, troligen till Grekland :D Blir nog lite lugnare resa än förra året på Ayia Napa :P Jag var ialf och lunchade med Anna idag och det var gör trevligt verkligen :) Var evigheter sen vi sågs men hoppas vi kan ses i helgen ialf och tjata lite mer, idag hann vi ju inte ens med hälften på min timmes lunch.. Tiden går super sakta på jobbet nu när de flesta har tagit semester.. Imorn har jag tänkt att åka till FB-kontoret och droppa av en dator som ska in i det systemet.. 

Tänka sig att på söndag fyller jag år och alla frågar vad jag önskar mig men jag har ingen aning.. Funderade på en laptop först men jag inser att jag har inget behov av en så det skippar jag nog, en ny klocka kankse? ;) Ska gå och kolla om jag hittar någon kul...

Min brosson står här bredvid  mig och tjatar i ett med mig, han är fyra år och kan inte sova så han vill att jag ska följa med honom så jag får nog göra en insatts för lilkillen som är tröttig..:)
 
Håll koll efter uppdatering ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela