C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Alldaglig update från C

Publicerad 2008-07-21 14:27:06 i Allmänt,

Den 3 september drar jag och Hanna till Rhodos, har bokat resan nu.. Känns bra gött det ;D Blir en vecka med sol och bad.. Så när jag börjar jobba om två veckor så har man ialf en vecka att se fram emot!! ;) Och om någon har missat det ( Typ Anna :P) så har jag avbokat min resa till Australien.. Av olika anledningar men framförallt för att det blev massa ändringar i tidplanen och jag känner inte att det passar mig just nu.. Så Australien får vänta, lite synd när det är mitt drömresemål men någon gång ska det bli av..
 
Igår var jag en tur på Bergvik med Anna, köpte en Jacka och en tröja men jag har inte bestämt mig om jag ska ha kvar jackan.. får se..:P Anna köpte en ful grej på SIBA som skulle ta bort noppor på soffan.. haha :P Men den verkade ju funka ialf ;)

Smet ju undan golfbanan igår men ska åka iväg på en niohålsrunda nu med pappa när han har klippt klart gräset.. Hoppas det inte är mkt folk, så drygt när man måste vänta hela tiden.. Får se vad man ska hitta på ikväll, blir nog något med Hanna men vad vet jag inte.. Får slå henne en pling när jag kommer hem från golfbanan..

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-07-21 22:31:29

haha nu har jag inte missat de längre ;D haha! O jäklar va ja kört med min noppborttagare nu, den är min nya favorit ;D

Postat av: Anna

Publicerad 2008-07-22 17:44:42

Ja de blev bra faktiskt :) Har inte kört över hela soffan än då men.. Ja visst kan vi de :) Tänkte faktiskt den tanken jag med ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2008-07-26 11:51:34

Ja de va drygt faktiskt :/ O ja de e synd.. dom kommer inte hem förrän imorn heller så. Shit, golfa idag! Glöm inte vatten o solkräm :D

Postat av: Martin ram

Publicerad 2012-02-11 20:00:33

Vad heter den du köte på siba? Jag vill ha en för att ta bort noppror på soffan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela