C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

En dag i Karlstad City..

Publicerad 2008-01-12 16:56:50 i Allmänt,

Nu har jag precis kommit hem från Karlstad med kassarna fulla ;) Gick ganska mycket pengar men jag är ändå nöjd med mina inköp :) Köpte en kappa, en grå som jag ska ha i vår, en tröja, underkläder, ett par stövlar och en morgonrock.. stövlarna var ett par röda i skinn med trä klack.. ville ha ett par så jag kunde matcha med min röda skinnväska jag köpte på mq förra veckan eller när det var.. tror det kommer bli snyggt jag.. och sen behövde jag en  ny morgonrock.. köpte en alldeles för stor som jag kan gå runt hemma och mysa i :D Fastnade inne på vila en bra stund, tyckte de hade fått in mkt snyggt nu.:) Kollade in CGC:s rea men jag tyckte inte de hade nåt speciellt´, och det jag tyckte fanns inte i min storlek.. men mammsen köpte lite kläder där...


Igår kväll kollade jag och david på let's dance hos brosan.. tycker bonden coh rickardsson är bra jag.. och mat-tina..;) hehe Efter det kollade vi på den senaste American Pie.. men jag vet inte vad jag tyckte jag.. visst kunde man slö kolla på den men den var lite mkt..:P men visst man fick ju skratta på endel ställen... var en lugn fredag ialf :D 

 Snart ska jag se på Desperate housewifes :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela