C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Afterwork på FB

Publicerad 2008-02-02 13:14:50 i Allmänt,

Igår efter mötet på kontoret var vi ett gäng som stannade kvar och drack lite och tjatade..:) Jag försökte lite vänligt styra upp musiken men min musiksmak funkade inte helt med skivorna som fanns att välja mellan så efter en stund gav jag upp...  Vi spelade en del Nintendo Wii, eller ja med andra ord så spelade jag en hel del wii men jag fick ialf med mig några som ville spela med mej :) När klockan var runt halv tolv gick jag och Jens in till stan och tog en en öl och cider och tjata lite.. kommer inte ihåg vad stället heter men.. Det stängde vid ett så då ringde jag David så han kom och hämta oss :) Släppte av Jens hemma hos sig och sen åkte vi till Grums!  var hemma i lagom tid och var lagomt pigg i morse så det var gött :)
 
                 

Kommentarer

Postat av: Sophia Almawi

Publicerad 2008-02-02 13:20:30

hej på dig
jag skulle bli jätteglad om du läste!!
pussssss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela