C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Örebro tur och retur

Publicerad 2008-12-29 21:17:00 i Allmänt,

Dagen började med att jag hämtade upp en bakis, eller kanske fortfarande full Hanna som hade varit på kroggalan igår.. Stackarn hade skaplig ångest.. även om det inte vaerkade så farligt, men vem har inte haft fylleångest någon gång? MAn vill bara försvinna ur sin egen kropp..:P Vi styrde ialf vidare mot Örebro och fick snabbt tag i en parkeringplats.. KAllt som sjutton var det... Knallade upp och ner på Örebros gator men det gav inte mkt i shoppingpåsarna.. eller snarare inget skulle jag säga..Så vi hoppade in på ett ställe och käkade lunch istället.. dryg service men mat fick vi.. Begav oss åter ut på gatorna och HAnna hittade ialf en träningslinne.. För vi vägrade åka hem utan att ha köpt något.. Jag köpte mig en tröja och två par knästrumpor ialf io Örebro city..

Så vi bestämde oss för att testa lyckan på Maribergs köpcentrum, Hanna var väl inte så jätte taggad för shopping kanske.. köpte ialf lite body shimmer av en grymt jobbig expidit på Bodyshop ( som jag lika gärna kunde köpt i KAlrstad) men men.. Så efter det begav vi oss hemåt igen.. Så nu ska jag gå och glutta på TV:n..

HA en bra kväll alla läsare!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-12-29 23:20:22

TACK :) Va kul att du tycker det :)



We are still on for tomorrow va? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela