C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

helgen

Publicerad 2008-12-15 19:36:49 i Allmänt,

Ny start på veckan idag och jag har varit hur trött somhelst... Men jag var ialf iväg och kollade när CArl och Maja lussade på dagis idag.. så söta så..

Denna helgen som jag hade planerat skulle bli väldigt lugn blev allt annat än lugn.. På  fredagen åkte jag hem till Hanna och vi såg början på IDOL finalen innan vi traskade iväg till Bmb och såg julshowen där.. Den var bra :) Jag och Hanna drog några moves inne vid shlagerbaren innan vi drog vidare till ankan runt tolv.. Haha Hanna drack kanske en drink för mkt och hade massa roligt för sig.. INget hemskt dock, bara kul ;) Pratade helt osammanhängande en sväng men hem kom vi ialf..

Sen blev det lördag och jag planerade en hemmakväll.. Fram tills David ringde och jag bestämde mig för att hänga på ut.. Bytte om lite snabbt innan jag drog bort till Tobbe där de andra förfestade..  Åkte in till Bmb där söta Joanna släppte in oss.. Var rätt mkt folk och en helt okej kväll :) Ringde min kära bror som skulle komma och hämta mig så vi gjorde upp att han skulle komma till D&N.. JAg knallade dit i sällskap med en kille jag snackade lite med på bmb.. Jag sa dock till honom att han kunde åka hem om han ville men han tyckte inte jag skulle stå sj, vilket var snällt ialf.. Och det var tur han följde med annars hade jag fått stå där själv lääääänge.. För när det gått en timme, och det var jävligt kallt att stå där och vänta så ringer jag Nicke och undrar vart fan han tagit vägen.. Då har han somnar om och har inte ens åkt än.. Lite halv irriterad kan man säga att jag blev.. David och co kom också dit efter ett tag så de åkte också med Nicke hem, eller ialf David och Jocke..

Ja de var väl typ vad som hände i helgen.. men nu måste jag duscha..!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-12-18 11:05:24

Hahahaha... Det var ganska milt sagt ändå.. Det var nog fan mer än en drink för mkt! Men hellre helgalen än råtrist :D :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela