C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Hanna x2

Publicerad 2008-12-10 19:15:00 i Allmänt,

Idag har jag haft lite små dater med Hanna.. Den första var på lunch då vi hamnade på Vilmas (på östartorggatan för er som inte ver) där jag köpte min favorit kyckling och Hanna stackaren köpte den vidrigaste mackan jag har smakat.. haha usch den var verkligen illa.. Sen for jag tillbaka till jobbet för några timmars slitgöra, eller inte..

Vid tjugo i fem hämtade jag upp henne och vi tutade ut til Bergvik.. Jag fick tag i några julklappar ialf och de var skönt. haha gud va roligt vi hade i leksaksaffärerna.. skrattade åt allt fult man hade när man var liten.. Och det faktum att Barbie inte kan rida.. :Phaha tighta ben javisst.. Sen var jag tvungen hem och hämta smufren hos brosan.. Men de var verkligen kul att ses vännen, även om de blev två kortisar.. hinns ju inte med allt för ofta längre men fredag kanske :)


OCh vad väntar jag på nu, jo Bonde söker fru såklart.. Åh vad jag älskar det programmet.. Mysigt värre... Men först dags för fisksoppa.. mums.



Jag och Hanna kan vara rätt seriösa i affären har jag hört...

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-12-10 22:32:32

Hahahaha... Shit! Vi är verkligen seriösa. Men jag vet ju en sak iaf, och det är ju att jag ska banne mej konstruera en Barbie som KAN rida. Helt värdelös är hon.. Vad är det för förebild liksom?!? :D :D :D

Postat av: Anna

Publicerad 2008-12-13 16:07:14

Ja julfesten var lyckad faktiskt :) Jo men visst kan ja de :) Har ifs köpt dom flesta av mina men jag kan följa med iaf :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela