C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

dan före dopparedagen

Publicerad 2008-12-23 22:17:32 i Allmänt,

sitter hemma nu och dricker glögg och käkar pepparkakor.. Ska snart smaka på skinka som precis blivit klar :) HAr köpt bingolotter så jag försöker härda ut uppesittarkvällen.. Gud så drygt det är..haha och inget vinner jag heller.. Men nu är det bara två timmar kvar av programmet.. Iofs smyger jag iväg lite då och då och ööverlåter min lott till någon annan.. Jag har tryckt i mig så mkt skumtomtar nu så jag mår nästan illa.. Så typiskt mig men de är ju så goda de små rackarna..


Annars idag har jag varit i stan.. Först åkte jag hem till Hanna.. hämtade min grejer som jag hade där.. är rätt grym på att läman kvar saker hemma hos dem..:P Efter det åkte jag hem till Anna där jag blev bjuden på pepparkakor och lussebullar :) Vi satt och tjatade om allt en bra stund.. VAr rätt längesedan vi sågs kan man säga.. OCh nu hörde jag att de skulle till sälen vecka fyra men jag kan inte följa med.., Typsikt!!! Nu kommer jag säkert inte komma iväg något iår...

och igår var Linus med i tidningen såg jag.. Usch va hemskt det är.. Skriver inte så mkt om det för jag vet inte vad jag ska skriva helt enkelt.. Denna världen är så jävla orättvis ibland så de finns inte ord för det!! (F)

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2008-12-24 10:42:46

God jul :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela