C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Var tog sommaren vägen?

Publicerad 2008-08-07 21:17:30 i Allmänt,

Vad hände egentligen? Det var ju strålande solsken och sen var det bara att vända p åen hand så kom hösten.. Hösten kom samma dag som jag började jobba.. Lagomt deprimerande måndag var det :/

Igår kväll tog Jag och Susanna en tripp till sommarplaza.. VAr helt okej men var dock inget härj från min sida då jag var så förståndig och insåg att jag skulle jobba dagen efter..Vilket jag inte gjorde på premiären.. usch vilken hemsk torsdag det var.. Så igårkväll när vi kom hem till Susanna var hon ganska packad.. Fick något litet svar när jag frågade hur full hon var :P kröp ner i hennes soffa och somnade så gott.. Efter 5 timmars (!) sömn var det dags att hoppa in i duschen och göra sig  iordning för jobb.. Fick med mig susanna och släppte av henne vid FB och tutade vidare mot Metso samtidigt som regnet stod som spön i backen..

Så jag kan bara konstatera att hösten har kommit!!! Men vi har ju ialf Rhodos Hanna ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela