C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Träningsvärk vare ja..

Publicerad 2008-08-20 19:07:05 i Allmänt,

Åh jag lever för tillfället med en del träningsvärk efter bodypumpen igår.. Har ju haft uppehåll HELA sommaren men träningen så det känns i musklerna idag.. Men bara man kommer igång med det igen så blir det bättre.. Ska komma igång ordentligt efter Rhodos har jag planerat

För tillfället går alla mina tankar åt till att försöka klura ut en bra 30-års present till min bror som fyller år på fredag, är typ helt nollställd och har inga ideér.. Känner att paniken börjar komma.. Ska ringa min moster snart och överlägga med henne.. Kannske hon kan hjälpa mig ur knipan!

Och idag är sista kvällen som putte är hemma sen drar han upp till Norrland igen.. Lagomt drygt om du frågar mig..



Jag och putte punch på nöjes ;P

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-08-20 20:25:45

ja men det är inte mkt att hurra för :P dela ut tidningar på morgonen ska ja göra. men de e bara tills jag hittar nåt annat. skönt med liten inkomst iaf :)



Kul med en bild i din blogg :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela