C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Jag fann den...... presenten

Publicerad 2008-08-21 22:40:17 i Allmänt,

Mötte upp min kära moster och kusin efter jobbet idag och jagade rätt på den där födelsedagspresenten jag har letat efter.. så nu är det bara lite småpill som återstår sen är det klart :D Gick både snabbt och smärtfritt att hitta en present så.. Drog till Kil efter och där bestämde vi oss för att gå och kolla på hockey, färjestad var där och spelade och vi hade inget bättre för oss varken jag eller Eva så vi knallade dit och spenderade kvällen där.. Vinst till FBK med 2-1 btw..:) Lillkusinen var ju självklart där han med men han rände runt med sina polare, och en tjej som jag misstänker är hans tjej men han blev lite små arg på mig när jag påpekade det vilket ännu mer bevisar att jag har rätt ;) Kärlek i fyran, det var grejjer det ;D Rattade ialf hem bilen direkt efter matchen så nu sitter man här helt ensam då bror nr 2 har rattat sin bil upp till Norrland.. Att vara ensam har aldrig varit min starka sida men det är inte mkt att göra åt, har ju inte ens jappon hos mig..:(

Sov gott ialf, ni som kan!! 






Jag och mia på spårvagnen på väg in mot Göteborg centrum på natten.. Mia är rätt bra på att lyckas få med båda på kort har jag hört :P

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-08-22 04:46:36

Va bra att du hittade en present. det brukar inte va lätt :P



O sova själv är ingen höjdare, men hart har du jappon då? :O

Postat av: Anna

Publicerad 2008-08-22 04:49:08

o ja, det är väldigt positivt att du börjat med med updatering :D t.o.m bilder. Jag är imponerad! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela