C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Fredagsmys

Publicerad 2008-08-23 01:18:12 i Allmänt,

Nu har jag precis kommit hem från min moster där jag blev bjuden på middag.. Det gäller att besöka de få släktingar man har när man är ensam så man får lite mat.. :P Vi käkade mat, glass och godis och chips framför tv:n hela kvällen.. var mys och allt jag orkade med ikväll.. Svängde förbi flokerud, eller borgvik som Robin så fint kallade de, på vägen hem och hämtade upp dom... lätt att förstå hans vägbeskrivning när man är ute och åker i skogarna runt Grums :P

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-08-23 01:56:15

jaha det var ju synd :/ ja ja ska ut men vi ska till nöjes. Är för att fira att Kristin fyllt år :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela