C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Familjekväll på travbanan

Publicerad 2008-08-11 22:02:47 i Allmänt,

Min far han har ett intresse , eller ja, nuförtiden har han två efter att jag lurade med honom att börja spela golf.. Men idag har jag ialf varit med honom på trav på färjestad..Mamma och Putte var också med..Jag mötte upp honom vid jobebt så vi kunde åka gemensamt dit... Mötte upp andra delen av familjen Nilsson där... Slog oss ner i cafetrian och pappa var nöjd som hade lyckats fått med sig hela familjen dit.. (I vanliga fall brukar ingen vilja följa med) Spelade lite grann och när jag gick därifån hade jag nog gått plus minus noll, inklusive hamburgaren ;) Haha skickade ett mezz till mia och Hanna och konstaterade att travbanan är inte det bästa raggningsstället om man inte gillar "grabbar" med silverstänk i håret...hehe.. Brukar vara lite fler hunkar på andra sidan gatan, i hockeyhallen alltså.. :P 




Inhandlade även en tröja, en klänning och lite smink på staden idag medans jag väntade på att jag skulle möta upp papi..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela