C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Ensam höst?

Publicerad 2008-08-10 23:00:31 i Allmänt,

Känns som det finns risk för att denna hösten kommer kännas väldigt lång och ensam för min del.. Mia har ju valt att bo kvar i Göteborg, och visst det är väl inte jätte långt bort kanske men vi kommer ju inte ses varje helg direkt :( OCh snart åker ju Putte tillbaka till Norrland, d.v.s 120 mil bort ungefär så han kommer man inte heller se till mycket ju.. Den 8 september åker Susanna till Australien och vet inte hur länge hon blir borta men hon kommer nog hem någongång i vår.. Så henne kan jag konstatera att jag inte kommer träffa alls.. 3 av de människorna som jag hänger mest med kommer alltså dra.. Så vad ska jag göra? JOvva mån-fre varje vecka för att sedan inse att Hanna jobbar varje lördag hon så då kan jag ju inte hänga runt med henne heller... Ju fler som lämnar KArlstad, desto mer vill jag också bara dra iväg, se något annat ett tag för att uppskatta det man har här hemma.. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela